27 Ocak 2014 Pazartesi

!f İstanbul Tanıtım Filmi 'Acımadı ki!' Hazır

!f İstanbul 2014 festivalin yüzü olan 2014 tanıtım filmi hazır!Reklam filminin devamı olan tanıtım filmi 'Acımadı ki' ; Anima ve Rafineri ortaklığıyla çekildi.

Bir ay önce yayınlanan ve bir yumurtanın kırılma macerasının anlatıldığı reklam filminin devamı olan tanıtım filmi; bomboş sokakta eli sopalı, karanlık bir adama karşı çoğalan civcivlerin hikayesini konu alıyor.

!f İstanbul 2014'ün 'Acımadı ki!' tanıtım  filmindeki civcivler, festivale logo oluyor. !f İstanbul 2014 posterinde karşımıza çıkıyor.

Tanıtım filmi, Walky Talky yönetmenliğinde Anima tarafından çekildi.


!f istanbul 2014 - Reklam Filmi / Teaser from !f istanbul on Vimeo.



!f 2014 Tanıtım Filmi / Trailer from !f istanbul on Vimeo.

Detaylı bilgi için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder